Van de Beek Infra: van huisstijl naar krachtige website

Van de Beek Infra: van huisstijl naar krachtige website
Categorie: Marketing
Date: October 10, 2025
Auteur: Martin van Veldhuizen

Wanneer stijl en functionaliteit samenkomen.

Vorig jaar mocht Label to Impress de huisstijl van Van de Beek Infra vernieuwen — fris, herkenbaar en passend bij wie ze zijn. Nu hebben we de volgende stap gezet: een compleet nieuwe website, met foto’s die we zelf maakten, een heldere structuur en een uitstraling die past bij de vakmensen van Van de Beek.

De website van Van de Beek Infra (vandebeekinfra.nl) presenteert hun expertise in grondwerk, sloop, riolering en terreinverharding op een moderne, overtuigende manier.


Waarom deze website belangrijk was

Voor infra- en grondwerkbedrijven geldt: je moet betrouwbaar én professioneel overkomen. Een logo en huisstijl geven je basis, maar de website is vaak je eerste indruk online. Met deze nieuwe site laten we zien dat Van de Beek niet alleen vakmanschap levert op de bouwplaats, maar ook in digitale uitstraling.

Wij hebben:

  • De huisstijl doorgetrokken

  • Zelf de fotografie verzorgd: beelden die de werkelijkheid laten zien

  • Een website gebouwd die de diensten helder presenteert

  • Zorgen gedragen dat de site gebruiksvriendelijk is, ook op mobiel

  • De content geplaatst met SEO in gedachten: relevante zoektermen voor infra, grondwerk, sloop, riolering


Wat maakt deze site sterk?

  1. Sterke visuele identiteit
    De nieuwe huisstijl komt terug in het webdesign.
    De foto’s zeggen: dit is het werk dat Van de Beek doet. Realistisch, direct, betrouwbaar.

  2. Duidelijke structuur & navigatie
    Bezoekers vinden snel wat ze zoeken: diensten, projecten, contact.
    Onderverdelingen zoals “grondwerk”, “sloopwerk”, “riolering” zijn logisch en aanspreekbaar.

  3. SEO-technisch gebouwd
    Elke pagina kan geoptimaliseerd worden: titels, meta beschrijvingen, headerstructuur.
    Content is gericht op wat de doelgroep zoekt: de projecten, het vakwerk, de aanpak.

  4. Fotografie als contentkracht
    In plaats van stockfoto’s zie je eigen beelden: het werk in uitvoering, het team, de machines. Dat maakt het geloofwaardiger en onderscheidender.

  5. Marktgericht & klantgericht
    De site sluit aan bij wat potentiële klanten (gemeenten, bouwbedrijven, particulieren) willen zien: ervaring, betrouwbaarheid en bewijs dat Van de Beek het kan.
    Projectcases laten concreet zien wat gerealiseerd is.

 

Posted in Marketing
Previous
All posts
Next

© 2025 Powered By Label to impress